Klachtenregeling
Klachtenregeling – Jumpstarter.nl
Bij Jumpstarter.nl vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en service. Toch kan het helaas voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt.
Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar evgoods@outlook.com.
Vermeld in je bericht graag:
-
Je naam en ordernummer
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht
-
Eventueel één of meerdere foto’s (bij product problemen)
Wij streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Bemiddeling via WebwinkelKeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar evgoods@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.